you love me

عکس . داستان . اس ام اس . اهنگ پیشواز.و....

you love me

عکس . داستان . اس ام اس . اهنگ پیشواز.و....

اسم ام اس2

برای دیدن اس ام اس برید به ادامه مطلب

لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه

 تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

 بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه

زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام

 اگر از جور عشق تو دادی طلبیم

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم با خبر باش که هر لحظه به یادت هستم .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هم شبی به خاطره تبدیل می شوم

خط میخورم زهستی و تعطیل می شوم

حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ

از اشک و آه و خاطره تشکیل می شوم

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهاترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست !

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راز عشق ورزیدن به هر چیز ، درک این جمله است : شاید از دست برود .
 

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در پای کوی تو سر ما می توان برید

 نتوان برید از سر کوی تو پای ما .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتم ارزانی کیست ماه شب دیدن را ؟ 

 گفت آن کس که شناسد گل و گل چیدن را .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من در میان عاشقان آشفته ام

 عاشق عشقی جاودانه ام

 چه زیبا است این عشق

 با او در خلوتم جا مانده ام .

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به او گفتم: غمگین ترین ترانه را برایم بسرا

چشمانش را بست و آرام آرام گریست...گریست...

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است . . .


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
باران

سکوت خیس

نجوای ابرهاست

و گریه

شر شر احساس

آدمیان..


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
اگر یه روز یه شاپرک تو خونتون کشید سرک / یه خورده یاد من بیفت ، نگو ولش کن به درک .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دنیای کوچیک ما چه بی وفاست

 قلب آدما چرا از هم جداست

ما از بهشتیم ، اینجا کجاست ؟

 پر غم و ترسه چه بی هواست .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربون من ای تو عزیزترین یادگار

با خیال تو خیلی تازه تره روزگارم

هوای تو عاشقانه نفس می کشم 

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک سبد دعای خوشبختی مال تو

دست من بود میگفتم همه ی دنیا مال تو .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه

 تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

 بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه

زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من در میان عاشقان آشفته ام

 عاشق عشقی جاودانه ام

 چه زیبا است این عشق

 با او در خلوتم جا مانده ام .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سادگیم را با تو قسمت میکنم تا تو نیز همانند من به عشق و دوستی بنگری و آن را مقدس بداری و بدانی برایم چه زیباست هنگامه ی نسیمی که بوی تو را به ارمغان می آورد ، آری ، معنای با تو بودن را فقط سادگی شمیم عشق میفهمد .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نیمه شب صورت خود رو به خدا خواهم کرد

از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا که جان دارم و از سینه نفس می آید

به تو و مهر تو ای دوست وفا خواهم کرد

منبع

نوع مطلب :همه اس ام اس ها اس ام اس عاشقانه 
برچسب ها: اس ام اس، عاشقانه، عاشقانه ها، عشقولانه، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس عشقولانه، پیامک عاشقانه، پیامک عشقولانه، پیامک آذر 89، پیامک عاشقانه آذر ماه 89، اس ام اس عاشقانه آذر ماه 89، sms، sms عاشقانه، sms عاشقانه آذر 89، اس ام اس روز، اس ام اس جالب آذر 89، اس ام اس های عاشقانه جدید، پیامک های عاشقانه، اس ام اس آذر 89، اس ام اس روز جدید، پیامک روز،
تاریخ آخرین ویرایش:- -
اس ام اس عاشقانه جدید آبان 89
نظرات(0)
دوشنبه 3 آبان 1389-04:35 ب.ظ


میفرستم این پیامک را به دوست ، ای پیامک صورت او را ببوس . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 پرچم کمک داور روزگار ، مدتهاست به نشانه در آفساید بودن

شادی های هایم بالاست . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ریاست محترم دل : اینجانب عشق

فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از

شعبه های قلب شما انجام وظیفه کنم ! اجازه میدید !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم

اگر دزدیدند قایقت را ٬ غم مخور ٬ سارق منم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش بیماریم مسری بود

  "درد عشقی کشیده ام که مپرس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سلام فردا میخوام ثبت نام کنم مدارک چی باید بیارم

.

.

.

 راستی... واسه ثبت شدن اسمم تو دلت جز یه دل عاشق مدرکی که ندارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوسطط دارم با ط دسته دار !

که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !

غلت غلوت دوستت دارم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلب من با قلب توخورده گره

نکنه نازکنی باز کنی این دوگره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام سلام موش موشی / نیستی کجایی، کوشی؟

دلم شده قلمبه / بله، تویی که توشی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا یه هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون رو دیدی؟



اونجوری تیکه پارتم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *میفرستم این پیامک را به دوست ، ای پیامک صورت او را ببوس . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 پرچم کمک داور روزگار ، مدتهاست به نشانه در آفساید بودن

شادی های هایم بالاست . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ریاست محترم دل : اینجانب عشق

فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از

شعبه های قلب شما انجام وظیفه کنم ! اجازه میدید !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم

اگر دزدیدند قایقت را ٬ غم مخور ٬ سارق منم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش بیماریم مسری بود

  "درد عشقی کشیده ام که مپرس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 سلام فردا میخوام ثبت نام کنم مدارک چی باید بیارم

.

.

.

 راستی... واسه ثبت شدن اسمم تو دلت جز یه دل عاشق مدرکی که ندارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوسطط دارم با ط دسته دار !

که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !

غلت غلوت دوستت دارم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلب من با قلب توخورده گره

نکنه نازکنی باز کنی این دوگره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام سلام موش موشی / نیستی کجایی، کوشی؟

دلم شده قلمبه / بله، تویی که توشی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا یه هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون رو دیدی؟



اونجوری تیکه پارتم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دونی بهترین واحد پول دنیا چیه ؟


تومن



چون هم تو توش هستی هم من !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 دیگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نمیدونستم تو یه دزدی.
.
.
. واسه چی قلب منو دزدیدی؟

ادامه مطلب را بخوانید.....



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام. حالت خوبه؟ تو گم شدی؟

آخه دیدم پشت شیشه یه مغازه نوشته یک تکه طلا با ارزش پیدا شده... گفتم شاید تو باشی!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم

تو گفتی بچه ای ، باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت

(پیامک پزشکی- بهداشتی !)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مفت خور عوضی از حلقومت در میارم ازت شکایت میکنم


.
.
.

دلمو دزدیدی چرا پس نمیدی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

=======>

نوک فلش رو بگیر رو به قبله !

به این قبله اسیرتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


انواع بوس:

بوس لب:عاشق بودن

بوس گردن:نیاز داشتن

بوس صورت:دوست داشتن

بوس بازو:شوخی کردن

بوس پیشانی:آرامش دادن

تو کدومشو به من میدی !!!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 وقتی که با نمکی ، خیلی تکی !

منم دوست دارم ، با هر کلکی !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دستت رو بذار رو یه طرف صورتت ....... گذاشتی !؟

خوب به این پدیده میگن ماه گرفتگی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همش میگن دندون رو جیـــــــ.گر بذار ، ولی من که دلم نمیآد هی تو رو گاز بگیرم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبقه ی یک , طبقه ی دو , طبقه ی سه , طبقه ی چهار , طبقه ی پنج , …

با اسانسور قلبم بازی نکن اون تو گیر می افتی ها !


عهدی که با ت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من وقت و بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ،

وسط وقت ، آخر وقت و خلاصه همه وقت به یادتم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !

اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !

حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیـــدم آدم شــــدی , ناراحــــت شــــدم
.
.
.
.
.
اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده
.
.
.
.
.
.
هنــــوزم فـــــرشـــــتــــــه ای !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم! چون هر روز دلم داره برات تنگ تر میشه



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بدو .. بدو دیگه

نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


O

',.____ِ____.,'

/

J L

بپر تو بغلم دلم برات تنگ شده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

_[]_|?__

'-O----O-'

این سایپا با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم تو باد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

|""""""""""|_:!""-.,

 

"@@"""""" ""@""

 


ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از عشق تو من جوجه خروسم / قدقد بکنی لپتو میبوسم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با اینکه سیم کارتمون اعتباریه ولی معرفتمون دائمیه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

MARAb-T920b

این طوری نمی تونی بخونیش، برو بگیرش جلوی آینه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواستم توی قلبت خونه کنم دیدم زمینش خیلی گرونه !

ما که فقیریم ، توی چشات چادر میزنیم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


*۱۴۰*#دوستت دارم*#

.

.

.

 

شارژجدیدقلب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ

ولی من گل وسطی رو دوست دارم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ة ة
...
...
دلم برات تنگ شده بود، چشمامو فرستادم تا ببینمت..


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من ساده و بیمارم
من عاشق دلتنگم
100 بار بزن و قطع کن
من عاشق تک زنگم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵

اینقدر دوست دارم !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

4

4

4

4

*

*

*

*

هرچی بری ۵ نمیشه ! چون خیلی چاکریم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وای فکر کنم حامله باشم


دیشب ویار ِ بودن ات را کرده بودم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الهی قربون اون دلت برم که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مواظب این اس ام اس باش ، چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کار دنیا رو ببین !

تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا ! یکی واسه تو ! یکی واسه من !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

2تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم

1.صدای تو وقتی که هستی

2.صدای اس ام اس تو وقتی که نیستی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس مثل فاتحه میمونه ! واسه هرکی مفرستی روحش شاد میشه !

مرده اس ام اس هاتم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی معبد چشات هرکی در زد ، باز نکن !

چون اونجا فقط زیارتگاه منه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه کم کمتر برام بمیر.

دیگه نمی دونم کجا خاکت کنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهمیدن دوستت دارم . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یه عکس از چشات بفرست

 یه آهو اینجاس می خوام روشو کم کنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واسه مشق شبت 100 بار بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 [¡] [¡] [] [¡]

این قبرها را می بینى؟ یکیش خالیه، خریدمش تا برات بمیرم
.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی!


 اگه تا یک ماه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگره واست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو توی دماغ من چی کار می کنی؟
...
...
...
جنبه شوخی داشته باش!
...
...
...
خواستم بگم: تو نفس منی!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام. من یک بوس کوچولو هستم که گم شدم! می شه روی لپتون استراحت کنم؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی! بدلیل بدهی قبلی، هر جا گیرت بیارم... می بوسمت!


 !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام ، این چه اخلاق بدییه که داری !؟ یه چیزی از آدم می گیری چرا پس نمیاری ؟

نمیگی دلمو نیاز دارم !؟ .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دونی فرق تو با انار چیه؟ انار هزار دونه است ولی تو یه دونه ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزی ز لــــُـپ یـــار ربـــودم بــــوســــی

گفـــت: هــم بـــی ادبــی هم لوســـی

گفتم که گناهم چیست کردم بوسی؟

گفتا : لب و ول کردی و لپ می بوسی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ، زود بگیرش تلخ نشه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 قلب مهربانت به مانند مثلث ست در دریای عشق
.
.

.
مرا در خود فــــرو کشیدی برمـــودای مــــن

می دونی بهترین واحد پول دنیا چیه ؟یگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نمیدونستم تو یه دزدی.
.
.
. واسه چی قلب منو دزدیدی؟



تومن



چون هم تو توش هستی هم من !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 دیگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نمیدونستم تو یه دزدی.
.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


و به اضطراب دستهای پراز

تنهایی ام،

من برای التیام دردهایم

از فنجان گرم چشمانت سر میکشم

چای تلخ انتظار را...!!
نظرات 2 + ارسال نظر
bahar سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

kheili ghashangaaaaaaaaaaaaaaaaaan

خیلی ممنون که نظر دادید لطف

بخاری سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:55

خیلی خوب بود موفق باشی
خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد